03 januari 2010

Usel uppdatering..just nu: Julen m.m..fortsättning följer..

Jag förstår om det här är den tråkigaste bloggen som finns att läsa..med tanke på min usla uppdatering.
Jag har funderat på om jag skulle lägga ner bloggen ett tag.. Men jag tänker ändå "blogginlägg" i allt som händer. Så nu ska jag verkligen försöka blogga på riktigt igen.
Men jag har faktiskt nåt att skylla på litegrann iaf varför jag inte har bloggat på länge nu, och det är därför att jag inte har kunnat lägga upp några bilder, för sladden till kameran har varit borta..men nu har Magnus hittat den åt mig så nu kan jag lägga upp bilder på datan igen =) För en blogg utan bilder är jätte tråkig att läsa. Men nu kan jag ju iaf lägga upp hur mycket bilder jag vill..=) Så nu är det bara att jag ska försöka ta mig tid att blogga mellan matning och blöjbyten.

Tiden går så otroligt fort.. Molly har redan hunnit bli 4 månader. Julen var fantastiskt härlig..jätte mysigt att vi fick ha vår älskade Molly med oss den här julen =) Det blev liksom ännu mer betydelsefullt att fira jul nu när vi fick ha henne med oss=)
Molly fick massor med fina julklappar..tack så jätte mycket



Molly blev alldeles trött mitt i allt paketöppnande så hon sov lite middag i pappas knä där mitt i allt

En klapp som Molly hade önskat sig var ett baby-gym..och det fick hon =) Så där ligger hon ofta nu för tiden och kikar

Bjuder på en bild på min kära man oxå.. Så här såg han ut lite senare på kvällen..då tyckte jag att det var dax att åka hem..

Ska lägga in fler inlägg imorron om lite uppdatering på vad som har hänt den senaste tiden..lite om Mollys utveckling och framsteg och så..

Nu blir det ett avsnitt "Varuhuset" sen blir det sova






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar