14 mars 2010

Ola



5 kommentarer:

  1. Åh med de här bilderna menar du vad?

    Kan inte mena att du tycker det är en läckerbit?
    Måste väl va dä, isse ja.

    Kul att se hur långt ifrån varandra vi är i smak.......fast det är klart att i mina ögon är han en valp och i dina en fullvuxen hanhund.

    Jag är gammal, jag vet!!!
    Sen har jag en egenhet att tycka mer om mörkhåriga - vet inte varför å det stämmer inte alltid...

    SvaraRadera
  2. Tur att smaken är som baken.

    Tur att jag inte tycker så särdeles mycket om så unga pöjkar....

    Pirogrecept? Gjort några än? Tacoprioger menar jag!

    SvaraRadera
  3. nä det blev faktiskt inga piroger förra veckan..men jag ska försöka mej på dom den här veckan har jag tänkt.

    lägger ut receptet så fort jag gjort dom =)

    SvaraRadera
  4. Nämen Anna har du slutat blogga? Långt emellan inläggen nu och det tyder på att du har annat för dig - vad kan det vara? Molly och Max kanske.

    Onsdag till veckan - hemma då?

    Jag ska till byn och tänkte kika in till er och mormor och erikshjälpen plus en sväng till Långhed.

    Mycket blir det den dan.

    SvaraRadera
  5. Dax för en liten uppdatering Anna? :)
    Hoppas allt är bra med er därhemma..
    Kramis Sandra

    SvaraRadera